O gadżetach pomagających przedsiębiorcom.


Branża dodana dnia: 2018-08-06r. | Branża: Biznes, finanse

brak zdjęcia

Prowadząc własną firmę musimy stale mieć na uwadze konieczność promowania własnej marki. Nie należy też szczędzić na to środków, a traktować bardziej w formie inwestycji niż wydatków, wszak rozpoznawalność marki jest niematerialnym bogactwem przedsiębiorstwa. By wśród naszych kontrahentów przypominać o sobie warto zainwestować w spersonalizowane gadżety firmowe. Mogą to być notesy reklamowe, kalendarze, kubku, czy bardziej specjalistyczne produkty jak metrówki, poziomice, konewki itp. Niektóre gadżety przez pośredników trafią jeszcze dalej do kolejnych odbiorców naszych usług, czy potencjalnych nabywców produktów. Na przykład notesy reklamowe: kartki z nich (a zatem z naszym logo) będą trafiały wraz z notatkami do kolejnych osób, do których nie dotarlibyśmy bezpośrednio sami. A tam logo, strona internetowa, kontakt do doradcy mogą na tyle zainteresować właściciela, że zdecyduje się skierować bezpośrednio do nas, albo przez pośredników wybierze nasz produkt.